Вінницький міський Центр з інтеграції до європейського
та світового освітнього простору
та світового освітнього простору
Центр - автономна навчальна структура прямого підпорядкування Департаменту освіти Вінницької міської ради. Створений за ініціативи МОН України в особі міністра освіти Вакарчука І.О. за поданням директора Департаменту загальної середньої освіти Єреська О.В. і за ініціативи міського Голови Вінниці Гройсмана В.Б. та на основі рішення сесії Вінницької міської ради (ВМР) від 19.09.2008 року №2070. Центр є математичним, проте рішенням сесії ВМР від 31.08.2012 року №891 в Центрі було запроваджено прикладне викладання іноземних мов – математика англійською та математика французькою мовами.
Витоки Центру – Всеукраїнська дитячо-юнацька організація «Ліга юних математиків», організаторами якої в 2002 році були Збожинська Тетяна Станіславівна та Кривошея Ігор Михайлович.
Центр працює під егідою Міжнародного Комітету математичних змагань, штаб-квартира якого знаходиться в м. Париж (Франція).
Фундатори та натхненники Центру:
- Заслужений вчитель України Збожинська Тетяна Станіславівна,
- Заслужений вчитель України Кривошея Ігор Михайлович,
які є повноважними представниками Міжнародного Комітету математичних змагань на теренах України.
З урахуванням тенденцій країн Європи та світу, Центр забезпечує додаткові потреби в математичній освіті для дітей вікової категорії від 3 по 11 класи.
забезпечення кожному учню Центру реальних можливостей доступу до європейських та світових освітніх програм;
розширення співпраці з європейськими та світовими освітніми інституціями математичного спрямування щодо інтеграції України до європейського та світового освітнього простору;
популяризація перспективного європейського та світового освітнього досвіду на теренах України;
залучення учнів Центру до участі в міжнародних математичних Чемпіонатах, Кубках, турнірах;
забезпечення координації участі учнів навчальних закладів України в міжнародних математичних змаганнях, що відбуваються під егідою міжнародного Комітету математичних змагань;
сприяння гармонійному розвитку учнів Центру шляхом співпраці учнів, батьків, учителів через відкриті стосунки, беззаперечне прийняття дитини, свободу й творчість учителя.
здійснення діяльності, спрямованої на формування в учнів стійкого інтересу до вивчення основ наук;
забезпечення здобуття учнями Центру компетентностей понад вимоги державного освітнього стандарту з математики;
організація навчання в Центрі дітей, які виявили особливі здібності та обдарування до вивчення математики;
сприяння формуванню в учнів Центру здатності до успішної самореалізації у вітчизняному та закордонному суспільстві;
сприяння забезпеченню рівних можливостей доступу до якісної освіти;
створення належних умов щодо забезпечення кожному учню Центру індивідуальної освітньої траєкторії.
Відбір щодо навчання в Центрі є конкурсним. Здійснюється на основі вступного письмового випробування з математики. Форма навчання в Центрі – індивідуально-групові заняття. Наповнюваність груп – до 8 учнів. Тривалість заняття 90 хвилин. Переважна більшість учнів мають по одному тижневому заняттю з математики. Виняток складають учні, що є кандидатами для участі в Математичних Кубках Європи, в заключних етапах міжнароних Чемпіонатів з розв’язування логічних математичниз задач. Наголошуємо, що заняття в Центрі призначені для тих, кому шкільна математика вдається легко й її замало; для тих, кому математика є цікавою й вони прагнуть знати більше, а не для тих, кому важко опанувати шкільну програмову математику. Зауважуємо, що виконання домашніх завдань учнями Центру не є обов’язковим, проте для тих, хто прагне успіху та вагомих результатів, виконання таких завдань є необхідним. Учні, що пройшли в Центрі повних курс навчання від 3 до 11 класу, можуть отримувати відповідний сертифікат, який містить інформацію про виконання тематичних планів з математики та інформацію про здобуті оцінки за 100-бальною шкалою оцінювання.
Навчання в Центрі для учнів є безоплатним.
2023 рік – був ювілейним роком для Вінницького міського Центру з інтеграції до європейського та світового освітнього простору.